هزینه ساخت خانه در اصفهان

هزینه ساخت خانه در اصفهان

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

هزینه ساخت خانه در اصفهان

هزینه ساخت
دومین پارامتری که بر ارائه ملک و نحوه عرضه آن تأثیر می گذارد، هزینه های مربوط به ساخت و ساز ملک است که بر اساس نرخ ارز و شاخص واردات متغیر است و می تواند قیمت تولید مسکن را افزایش دهد. افزایش قیمت تولید مسکن از یک سو و قیمت زمین و کمبود از سوی دیگر می تواند شاخص قیمت ملک را افزایش دهد و بازار را به سمت رکود عمیق تر سوق دهد.

مالیات مسکن
طبق قوانین کشور، سازندگان و انبوه سازان باید بابت اموال تولیدی و درآمد حاصل از آن مبلغی مالیات به دولت بپردازند و این دلیل بر عدم کاهش قیمت است. از آنجایی که سازندگان به دلیل هزینه هایی که برای ساخت و ساز و سایر اقلام جانبی متحمل می شوند در مقابل کاهش قیمت مقاومت می کنند، شاهد فروش املاک با قیمت هایی بسیار بالاتر از قیمت تمام شده آنها هستیم.

دولت قصد دارد بخش تولید را تقویت کند
زمانی که دولت ها در جهت بهبود شرایط بازار مسکن به منظور ارائه طرح ها و سیاست های تشویقی در زمینه تولید و تامین مسکن گام بردارند، سازندگان تمایل بیشتری به ساخت و تولید مسکن خواهند داشت و شاهد عرضه بیشتر در بازار خواهیم بود که در دراز مدت اجرا شود و حتی در میان مدت تاثیر زیادی در رونق بازار و کاهش قیمت ها داشته باشد. اما در حال حاضر شاهد عدم توجه مناسب دولت ها به تولید مسکن و سیاست های لازم برای بهبود وضعیت هستیم که نتیجه آن رکود طولانی مدت و در عین حال افزایش قیمت هاست.

سرمایه گذاری در بازار مسکن

معیارهای اصلی برای خرید خانه
از جمله معیارهایی که در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است و می تواند منجر به انتخاب درست و به موقع شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانستن زمان مناسب برای سرمایه گذاری در ملک
آگاهی از شرایط مناطق مختلف برای خرید خانه
تصمیم به خرید خانه جدید، فرسوده یا زمین بگیرید
تصمیم به خرید یک خانه کوچک یا بزرگ
موقعیت ملک را بررسی کنید
زمان مناسب برای سرمایه گذاری ملک
بازار مسکن تحت تاثیر عوامل زیادی است که باعث رکود یا رونق آن می شود. بر این اساس، وضعیت بازار و خرید و فروش ملک تأثیر مستقیمی بر ارزش افزوده ملک دارد و بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

رونق یا رکود در بازار بسته به تصمیم شما و اینکه آیا قصد خرید یا فروش را دارید می تواند شرایط متفاوتی را ایجاد کند. به طوری که تلاش برای فروش در زمان رکود بازار به دلیل کمبود خریدار می تواند به ضرر شما باشد و بر ملک و سرمایه شما تاثیر منفی بگذارد و در عین حال خرید ملک گزینه معقول و مناسبی است. در مواقع رکود بازار به دلیل کمبود خریدار و در نتیجه گزینه های مناسب زیادی برای شما وجود دارد، توصیه ما خرید ملک است که نتیجه آن تصمیم گیری بهتر و خرید مناسب تری خواهد بود.

زمان مناسب برای سرمایه گذاری ملک

مناطق مختلف را برای سرمایه گذاری کاوش کنید
بسته به دیدگاه افراد برای سرمایه گذاری و تصمیم آنها برای خرید ملک یا ساخت و ساز در مناطق مختلف شرایط متفاوتی دارد. به عبارت دیگر، اگر قصد خرید خانه دارید، باید مناطق خاصی را با شرایط مناسب انتخاب کنید. در صورتی که تصمیم به ساخت باید در مناطقی گرفته شود که به طور کامل توسعه نیافته و می توانند رشد کنند.

به عنوان مثال برای خرید خانه می توان پس از بررسی معیارها و اولویت های فردی و خانوادگی مناطق 4، 5، 7 و 8 سرمایه را برای خرید خانه و سرمایه گذاری مناسب دانست. این مناطق به خصوص مناطق 4 و 5 به دلیل داشتن آپارتمان های نوساز و قیمت مناسب شرایط خوبی برای خرید مسکن دارند که در صورت امکان قابل بررسی است. منطقه 4 واقع در شرق تهران از نظر فرهنگی و همچنین قیمت ملک شرایط خوبی دارد و در صورت کمبود بودجه برای سرمایه گذاری مناسب می باشد. این منطقه نیز نسبت به منطقه 5 قیمت های مناسب تری ارائه می دهد و در صورت تایید سایر شرایط می تواند گزینه خوبی باشد.

منطقه 5 پایتخت با توجه به شرایط آب و هوایی، قدمت ساختمان ها و نوساز بودن، برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی، دور بودن از مناطق شلوغ و اداری، شرایط مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری دارد و به عنوان بهترین منطقه مورد استقبال قرار می گیرد. منطقه فروش پایتخت بسیاری واقع شده اند.

اگر مناطق مختلف شهر تهران را با هدف ساخت و ساز بررسی کنیم، می توان بافت های فرسوده را برای ساخت و ساز مناسب دانست و با این نیت خرید و سرمایه گذاری کرد. از سوی دیگر غرب پایتخت و منطقه 22 تهران به عنوان منطقه ای وسیع و رو به رشد، شاهد ساخت و سازهای بسیاری بوده و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و انبوه سازان قرار گرفته است. این قسمت از پایتخت که دریاچه چیتگر را به عنوان بزرگترین و پرطرفدارترین جاذبه منطقه دارد، فرصت رشد بیشتر را دارد و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار مسکن باشد.

سرمایه گذاری در منطقه 22 و خرید خانه یا زمین در این منطقه برای گروه های مختلف اعم از انبوه ساز و یا پ معمولی مناسب است.

 

https://digihomenet.ir/




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 22:7
بازدید : 347

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: